patronat honorowy

Opłata za uczestnictwo w konferencji wynosi:  


dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego
(Pracownicy urzędów gmin i miast, starostw powiatowych, urzędów marszałkowskich i biur związków międzygminnych,
a także pracownicy jednostek organizacyjnych gmin, powiatów, województw i ich związków, będących jednostkami sektora finansów publicznych)

300 zł. + 23% VAT


dla pozostałych uczestników

600 zł. + 23% VAT

 

 

W ramach tej kwoty organizatorzy zapewniają:

  • prawo do udziału we wszystkich sesjach i warsztatach konferencyjnych
  • 2 kolacje w formie imprez integracyjnych - w tym jedna plenerowa
  • lunch 20 czerwca oraz koktajl 21 czerwca
  • bufet kawowy
  • materiały konferencyjne

uwagaW ramach opłaty konferencyjnej nie zapewniamy miejsc w hotelu, jednak w kilku z nich dokonaliśmy wstępnej rezerwacji pokoi i wynegocjowaliśmy specjalne ceny dla uczestników konferencji.

Prosimy o uwzględnienie wyznaczonych terminów rezerwacji, które podane są w tabelce na stronie dotyczącej rezerwacji hotelu, gdyż z chwilą wygaśnięcia terminu, możliwość rezerwacji zależeć będzie od liczby dostępnych pokoi hotelowych. Rejestracji proszę dokonywać na hasło: „miastawinternecie".

 

Należność za udział w konferencji prosimy wpłacić przelewem na konto:

BRE Bank S.A. / 03 1140 1081 0000 2136 5500 1001

Stowarzyszenie "Miasta w Internecie"
ul. Krakowska 11A, 33-100 Tarnów

z dopiskiem: opłata za udział w 17 Konferencji "Miasta w Internecie" Pana/Pani...


Faktura VAT
zostanie wystawiona przez Stowarzyszenie "Miasta w Internecie" w terminie 14 dni od momentu otrzymania z banku informacji dotyczącej zapłaty za konferencję i wysłana do Państwa na wskazany adres. Faktura VAT może zostać wystawiona najpóźniej 14 dni po zakończeniu konferencji.

Możliwe jest również wystawienie faktury pro forma - prosimy o zaznaczenie właściwego pola w formularzu zgłoszeniowym.

 

patronaty

patronaty medialne

sponsorzy